vierzehn

X7@今天发行了吗
Liability - Lorde

Lorde新砖


  Baby really hurt me
  真的令我很受伤
  Crying in the taxi
  独自一人在出租车里哭泣
  He don't wanna know me
  他不想再了解我
  Says he made the big mistake of dancing in my storm
  他也不想在我的感情爆发中酿成大错
Says it was poison
  说这段感情犹如毒药般致命
  So I guess I'll go home
  所以我还是回家吧,孤身一人
  Into the arms of the girl that I love
  在我爱的人怀中寻找宽慰
  The only love I haven't screwed up
  她是我唯一没有搞砸的感情
  She's so hard to please
  她是那么难以满足
  But she's a forest fire
  犹如肆掠的森林大火
  I do my best to meet her demands
  为取悦她,我做了一切
  Play at romance, we slow dance
  浪漫嬉戏,缓缓共舞
  In the living room, but all that a stranger would see
  在起居室,但在他人眼里的画面不过是
  Is one girl swaying alone
  环臂站在中央的女孩,孤孤零零
  Stroking her cheek
  轻抚脸颊,满是伤心
  They say, "You're a little much for me
  他们说,“和你相处太难
  You're a liability
  我们负担不起你的感情
  You're a little much for me"
  和你相处让人感到窒息”
  So they pull back, make other plans
  所以他们渐行渐远,将我抛在身后
  I understand, I'm a liability
  我明白,我是个累赘
  Get you wild, make you leave
  让你发狂,将你抛弃
  I'm a little much for
  和我相处有些吃力
  E-a-na-na-na, everyone
  对所有人来说
  The truth is I am a toy
  但事实上,我只是个玩偶
  That people enjoy
  供观众把玩的玩具
  'Til all of the tricks don't work anymore
  直到有一天,所有的把戏都不再奏效
  And then they are bored of me
  他们也会感觉我很无趣,将我抛弃
  I know that it's exciting
  居然是我期盼已久
  Running through the night, but
  然后穿梭在黑暗中,无人问津
  Every perfect summer's
  但是,所有这些完美的夏日回忆
  Eating me alive until you're gone
  在你走后,每当回想都痛彻心扉
  Better on my own
  还是一个人吧
  They say, "You're a little much for me
  他们说,“和你相处太难
  You're a liability
  我们负担不起你的感情
  You're a little much for me"
  和你相处让人感到窒息”
  So they pull back, make other plans
  所以他们渐行渐远,将我抛在身后
  I understand, I'm a liability
  我明白,我是个累赘
  Get you wild, make you leave
  让你发疯,将你抛弃
  I'm a little much for
  和我相处有些吃力
  E-a-na-na-na, everyone
  对所有人来说,都是如此
  They're gonna watch me
  他们只会注视着我
  Disappear into the sun
  消失在日光中
  You're all gonna watch me
  你们都只会注视着我
  Disappear into the sun
  消失于日光中

评论

热度(3)