vierzehn

X7@今天发行了吗
Get Here - Oleta Adams


You can reach me by railway /请随着那火车的轮轨声,到我身边

you can reach me by trailway/抑或你可以选幽静小道,到我身边

You can reach me on an airplane / 或许你可以搭乘那划破苍穹的飞机,到我身边

you can reach me with your mind /哪怕你可以对我心存挂牵

You can reach me by caravan cross the desert like an Arab man /你可以达成大篷车,毫无畏惧地超越广袤荒漠,到我身边

I don''t care how you get here just - get here if you can无需在意你如何抵达,只在乎你来到我身边

You can reach me by sail boat climb a tree and swing rope to rope 你可以扬帆而至,抑或攀爬那郁郁云杉,抑或是荡过那深深的沟壑

Take a sled and slide down the slope into these arms of mine要么踩着雪橇,顺坡而下,轻闯进我臂弯

You can jump on a speedy colt cross the border in a blaze of hope 要么骑上一匹神驹,风驰电掣般穿过边界

I don''t care how you get here just get here if you can无需在意你如何抵达,只在乎你来到我身边

There are hills and mountains between us 纵使我们之间千山万水

Always something to get over 总想不去介怀

If I had my way surely you would be closer 总想着倘使我可以,你会一步步靠近

I need you closer 亲爱的,靠近我

You can windsurf into my life take me up on a carpet ride 请带我临池破浪,或者借着魔毯飞翔

You can make it in a big balloon but you better make it soon 热气球应以足够,但我已望穿秋水

You can reach me by caravan cross the desert like an Arab man /你可以达成大篷车,毫无畏惧地超越广袤荒漠,到我身边

I don''t care how you get here just - get here if you can无需在意你如何抵达,只在乎你来到我身边

I don''t care how you get here just - get here if you can无需在意你如何抵达,只在乎你来到我身边


翻译来自网络,这个翻译让人害怕又服气😂

评论

热度(2)