vierzehn

X7@今天发行了吗
The Story - Brandi Carlile

@蘇幕遮 
记得你说过,十年以后我们都还是单身狗的话,就在一起吧。
关于歌曲里的破音,brandi说它是technically wrong but emotionally right
诶嘿嘿^ ^

I love the raw emotion here and I love you~

歌词:

All of these lines across my face
我脸上的一道道皱纹

Tell you the story of who I am
在告诉你关于我的故事

So many stories of where I've been
如此多我曾经的故事

And how I got to where I am
以及我现在的故事

But these stories don't mean anything
然而这些故事并不意味着什么

When you've got no one to tell them to
当你无人倾诉时候

It's true
的确是这样

I was made for you
我会在那里守候

I climbed across the mountain tops
我跨过山巅

Swam all across the ocean blue
游过所有海洋

I crossed all the lines and I broke all the rules
我穿过所有道路打破所有规则

But baby I broke them all for you
但是所有都是为你而做的

Because even when I was flat broke
因为甚至当我身无分文时

You made me feel like a million bucks
你给我的感觉想拥有百万金钱

Yeah you do yeah
是的

and I was made for you
我永远为你守候

You see the smile that's on my mouth
你从我口中看见的微笑

Is hiding the words that don't come out
隐藏了许多不能说出的话语

And all of my friends who think that I'm blessed They don't know
所有那些认为我很幸福的朋友,其实他们 并不知道

my head is a mess
我的脑中一团糟

No they don't know who I really am
是的,他们不了解真正的我

And they don't know what I've been through
他们不知道我所经历的

but you do
但你明白

And I was made for you
我一直为你守候

评论

热度(6)